Last day @ Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Lychelle Bennekom - WaarBenJij.nu Last day @ Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Lychelle Bennekom - WaarBenJij.nu

Last day @ Singapore

Door: Lychelle

Blijf op de hoogte en volg Lychelle

13 Februari 2013 | Singapore, Singapore

Hi,

Inmiddels ben ik al 2 week onderweg, voor zo ver je het onderweg kan noemen. Ik zit nog steeds lekker chill in Singapore bij familie. Morgen gaan we voor een paar dagen op vakantie naar Sibu island waar we onder andere gaan duiken. Maandag zal het echte reizen beginnen. Dan pak ik de bus naar Malacca in Maleisie, wat hier ongeveer 4 uur rijden vandaan ligt. Hier zal ik twee dagen blijven om vervolgens naar Kuala Lumpur te gaan. Erg veel zin in (en een beetje zenuwachtig) om straks echt te gaan reizen en te overnachten op iets minder luxere bestemmingen. Ze zien me al aan komen met mijn glitter spulletjes, nagellakjes en inmiddels alweer 10 bikinis. Ik kon het niet laten om ook nog wat in Singapore te kopen.

Afgelopen dagen nog erg veel leuke dingen gedaan, volgens mij heb ik inmiddels wel alles gezien hier. 15 km gelopen door de jungle in het MacRitchie reservoir. Een van de leukste dingen die ik gedaan heb hier. Tientallen brutale apen die voor je neus van aap op aap springen.. De mannelijke studenten in Groningen zijn er niks bij;) Een begroeting voor de 'daad' zit er niet in voor deze players wanneer ze op zoek naar een prooi. Daarom zagen we waarschijnlijk ook erg veel schattige baby aapjes. Daarnaast waren er 2 erg rare dieren die gepest werden door deze apen (zie foto).

Vrjdag op stap geweest in de stad met 3 oude kerels. Ik dacht dat ik aardig wat kon zuipen maar zij konden er ook zeker wat van. Resultaat: Hangover part 1 in Singapore. De details heb ik beetje bij beetje weer boven weten te halen. Ik heb in ieder geval eindelijk de beruchte sheboys ontmoet.

Zondag ging het feest weer gewoon door met Chinese Newyear: Champagne brunch bij het fullerton hotel. Ik dacht altijd dat de kerstbrunch bij van der Valk luxe was maar dit sloeg alles. SUSHI in alle soorten, maten en smaken, toetjes waar je u tegen zegt en free flow champagne. Vervolgens naar de kroeg gegaan en om 11 uur kon je me bij elkaar vegen.

De volgende ochtend vroeg naar het eiland Pulau Ubin gegaan met mijn nichtje. Erg schattig eilandje met leuke stranden, mangrove, regenwoud en kleine huisjes. Sportief het eiland rond gefietst en een stop gemaakt langs het strand om te kanoen en een fishspa te nemen.

Gisteravond een nightsafari gedaan in de zoo van Singapore. En vandaag het laatste dagje hier. Eindelijk lekker weer en van het zonnetje kunnen genieten op de boot waarachter we gingen wakeboarden.

See you @ Malaysia

  • 13 Februari 2013 - 17:34

    Denise Eilert:

    He Lych!

    Leuk om weer een verhaal van je te lezen!
    Zo te zien nog steeds naar je zin, goed om te horen!

    Veel succes en plezier de eerste dagen alleen.. Ben benieuwd hoe het je af gaat!

    Dikke knuffel!
    X

  • 13 Februari 2013 - 17:50

    Nicole Scheepstra :

    Hallo,

    Mooi verhaal. Leuk dat iedereen je zo kan volgen.
    Veel plezier tijdens je reis.

    Groetjes

  • 13 Februari 2013 - 21:07

    Hans Baars:

    hoi Kanjer lekker dat je allemaal leuke dingen hebt gedaan en genoten en mooi dat je reis nu echt gaat beginnen. ik blijf je volgen en hoop dat je het ook vanaf nu helemaal naar je zin hebt
    ik denk dat het zeker gaat gebeuren. Dikke kus Gr hans

  • 13 Februari 2013 - 21:28

    Charissa :

    Leuk om te lezen lieve Lych! Heel veel succes de eerste dagen dag je alleen bent, je kunt het! <3 dikke kus

  • 14 Februari 2013 - 19:08

    Marga Pot:

    hai lieverd blij dat het tot nu toe zo leuk is.de rest gaat natuurlijk ook leuk worden alleen wat aangepast.
    veel plezier op sibu eiland .dikke kus

  • 26 Februari 2013 - 19:51

    Anne-Laura:

    Hi lieverd, je bent nu al ruim een week onderweg in Maleisie. Hoe gaat het daar? Ben vreselijk benieuwd hoe het reisen je bevalt en wat je zoal op je weg tegen komt!
    Bij ons is het nog steeds koud, koud, koud!
    Groetjes en dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Lychelle

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 867
Totaal aantal bezoekers 10019

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Zuidoost-Azië

Landen bezocht: