On my way - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Lychelle Bennekom - WaarBenJij.nu On my way - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Lychelle Bennekom - WaarBenJij.nu

On my way

Door: Lychelle

Blijf op de hoogte en volg Lychelle

30 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Daar zit ik dan, lekker comfortabel in het vliegtuig onderweg naar Dubai. Op het vliegveld in Dusseldorf zat ik al vast aan een of andere hippie met dreadlocks, een wijde pantalon, sandalen (jawel, met SOKKEN). Ik ben bang dat ik maar moet wennen aan de hippiecultuur die niet te missen valt in Zuidoost-Azie(sorry voor de hippies onder ons). Maar mensen geen paniek, hij ging naar India en zit voorin het vliegtuig dus voorlopig moet ik het nog alleen met mezelf te doen.

Een lange zit maar ik ben van alle gemakken voorzien hier. Gratis wijn, een lamsmedaillonnetje, toetjes, de nieuwste films, spotify voor in het vliegtuig, een playstation, geen hippies of andere vervelende mensen naast me in het vliegtuig. Ik lig heerlijk languit Ice Age te kijken op 3 stoelen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Tussendoor lees ik wat lieve berichtjes die jullie in mijn boekje geschreven hebben en blader ik Naomi haar leuke alfabet door. Moeilijk om tijdelijk afscheid te nemen van iedereen voor 4 maandjes (of langer). Wat ga ik iedereen missen. Desondanks heb ik er onwijs veel zin in. Van de regen en sneeuw naar zon, zee en strand zal vast niet een pittige overgang zijn..

Via deze weg hou ik jullie een beetje op de hoogte van mijn reis door Zuidoost-Azie voor zolang ik het volhou om elke keer een verslag te schrijven haha. Ik kijk mijn filmpje lekker af onder het genot van mijn wijntje.

Nogmaals bedankt voor de leuke dagen, cadeautjes, berichtjes.

CHEERS!

  • 02 Februari 2013 - 21:53

    Hans:

    Hoi Lychelle
    mooi dat je onderweg bent en nu bij je oom, tante , neef en nicht
    ben benieuwd hoe lang je daar blijft en weer verder gaat azie ontdekken, maar zoals ik al eerder zei ben trots op je en weet zeker dat je heel veel gaat genieten en leuke dingen doen en leuke mensen ontmoeten
    ben benieuwd naar je verhalen

    gr Hans

  • 04 Februari 2013 - 06:26

    Roel:

    Hey skattie,

    Ik zag op FCBK dat mijn kippetje in Singapore al vroeg van stok was....voor NL begrippen :-). Heb je de yetlag een beetje kunnen inhalen en kan je wennen aan het tijdsverschil ? Ik dacht dat Singapore wat minder ontwikkeld was maar volgens mij heb je daar meer luxe dan hier zelfs. En gewoon GTST blijven kijken...tis ni te geloven haha. Mooi dat Skype op mijn mobiel toch nog lukte gister. Was blij je knappe en blije gezichie ff te zien. Hoop dat het vandaag wat mooier weer is zodat je alsnog naar het strand lukt. Hier is het druilerig weer helaas....strandweer zal nog ff duren. Nou laat ons weten wat je plannen vandaag zijn en wat je hebt beleefd. Laat je niet wegjagen door de salamanders he :-). Have fun....en tot Skypes of else. Dikke knuf, Daddy XXX

    p.s. Watch out bagi lelaki hey mengenyit ....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Lychelle

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 10015

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Zuidoost-Azië

Landen bezocht: